Skôr ako začnete nákupný proces, prosím zaregistrujte sa
V ľavej časti si vyberte oddelenie, ktoré Vás zaujíma, napr. "Stolové nohy". Po kliknutí na toto oddelenie sa Vám zobrazí ponuka. Teraz môžete prezerať ponuku a ak budete požadovať o niektorom produkte viac informácií, stačí kliknúť na názov výrobku, alebo na obrázok. Tu si môžete produkt prezrieť na ilustračnej fotografii a prečítať si podrobnejšie informácie. Ak máte špeciálnu požiadavku, alebo dotaz, tak ho napíšte na info@yokla.sk. Budeme sa Vám snažiť v čo najkratšej dobe odpovedať.
Registrácia spočíva v zadaní Vášho mena, adresy, telefónneho čísla, prihlasovacieho mena a hesla. Pre zaregistrovanie kliknite hore na odkaz "registrovať sa ". Objaví sa stránka s formulárom, ktorý je potrebné vyplniť. Všetky informácie sa vpisujú do príslušných koloniek. Položky označené symbolom *povinná položka sú povinné a teda potrebné pre úspešnú registráciu. Po zadaní všetkých potrebných informácií stlačte tlačidlo "Registrovať sa". Ak zadáte nejaké údaje chybne, alebo nevyplníte povinné položky, zobrazí sa formulár znovu a budete vyzvaný o opravu týchto údajov. Pokiaľ je všetko v poriadku, zobrazí sa stránka s informáciou o úspešnom zaregistrovaní a systém Vám pošle informačný email s prihlasovacími údajmi. Od tejto chvíle sa stávate registrovaným zákazníkom. Pri najbližšej návšteve už nemusíte nič vyplňovať. Stačí v pravo hore stlačiť "Prihlásiť sa" a zadať Vaše užívateľské meno a heslo. Tým budete opäť prihlásený.
Ak ste si vybrali výrobky, ktoré chcete kúpiť, musíte ich najskôr vložiť do virtuálneho nákupného košíka. To urobíte jednoducho kliknutím na tlačidlo ikony košíka pri prezeraní detailu výrobku. Ihneď po vložení výrobku do košíka sa Vám zobrazí obsah košíka. Pri každej položke môžete upraviť počet kusov. Ak chcete výrobky z košíka odstrániť, zadajte do políčka počet nulu. Uvedená cena je súčet cien všetkých položiek v košíku. Výslednou cenou objednávky vrátane DPH a poplatkov za dopravu uvidíte ešte pred záväzným odoslaním objednávky.
Ak ste sa doteraz neprihlásili, urobte to. V košíku môžete mať objednaný tovar z predchádzajúceho nákupu, ktorý ste nedokončili(a). Tento tovar sa Vám v košíku objaví po prihlásení.
Teraz môžete pokračovať vo výbere ďalších položiek, ktoré chcete nakúpiť. Môžete tak urobiť kliknutím na tlačidlo "Pokračovať". Kedykoľvek sa môžete do košíka vrátiť kliknutím na odkaz vpravo hore na lište, kde vidíte aktuálnu cenu obsahu košíka.
Keď už ste si vybrali z našej ponuky, kliknite na tlačidlo "Ďalší krok", kde uskutočnite objednávku.
Aby ste si mohli objednať, je nutné aby ste bol(a) riadne prilásený(á). Pokiaľ ste prihlásený(á), máte povolený prístup na stránku odoslania objednávky. Na tejto stránke vidíte obsah košíka, teda položky, ktoré chcete nakúpiť. Nižšie sú informácie o platiteľovi, teda informácie zadané pri registrácii. Tieto údaje môžete zmeniť kliknutím na tlačidlo Zmeniť adresu. Pod platiteľom je formulár pre zadanie adresy príjemcu. Tu si môžete výrobky nechať zaslať napr. do práce, kde budete zastihnuteľný a pod. Potom vyberte spôsob platby a dopravy. Ak ste už všetko zadali kliknite na tlačidlo "Dokončiť objednávku". Aktuálny stav uskutočnených objednávok môžete sledovať po kliknutí na odkaz " Späť k objednávkam" v menu zákazníka. Po odoslaní objednávky Vám príde potvrdzujúci e-mail.
Zásielku zaplatíte v hotovosti až pri prevzatí od prepravcu.
Ešte pred odoslaním objednávky Vám poskytneme údaje potrebné k zadaniu platobného príkazu vo Vašej banke. Tieto údaje Vám budú zaslané na Váš e-mail. Tovar je odosielaný kuriérom až po uhradení celkovej čiastky na náš bankový účet vedený vo VÚB Hurbanovo č.ú.2092940559/0200 .
Pri osobnom odbere na adrese Komárňanská 70, 947 01 Hurbanovo. Pred nákupom je dobré overiť si dostupnosť požadovaného množstva na tel. č. : +421 907 167 346.
Tovar doručujeme zasielateľskou službou alebo prepravcom Rhenus.
Prepravu platí zákazník, pokiaľ nie je dohodnuté inak.
Balík Vám zašleme dôkladne zabalený a poistený proti poškodeniu, krádeži atď.
V prípade, že Vás prepravca v deň doručenia zásielky nezastihne na Vašej adrese, nechá Vám v schránke oznámenie o uložení zásielky na Vašej pošte. Kuriérovi bude poskytnuté Vaše telefónne číslo, ktoré ste zadali pri registrácii.