FAQ page

Aká je otváracia doba?

Po-Pia: od 8°° do 16°°

Odporúčame vopred telefonické dojednanie.


Aké sú dodacie lehoty ?

Dodacie lehoty sú od 1 až 12 týždňov.Táto doba je závislá od dostupnosti tovaru na našom sklade, od výrobného času a doby transportu. Dodacia doba v prípade tovaru "na objednávku " bude vopred dohodnutá so zákazníkom a uvedená v potvrdení objednávky. Tovar, u ktorého je uvedené " na sklade ", je možné odobrať ihneď z nášho skladu v Hurbanove, resp. poslať zásielkovou alebo prepravnou službou. Obvykle je to 1 až 3 dni, po dohode so zákazníkom.


Kedy sa stane moja objednávka záväzná ?

Vaša objednávka bude záväzná po prijatí potvrdenia objednávky.


Na môj e-mail mi nebolo odpovedané do 48 hodín.

V takom prípade nás prosím kontaktujte na tel.č. +421 35 760 26 89 alebo e-mailom na adresu info@yokla.sk.


Už som poslal objednávku, avšak chcel by som urobiť ešte nejakú zmenu. Je to možné?

Pokiaľ objednávka nebola potvrdená z našej strany, môžeme Vám ju bez problémov opraviť. V opačnom prípade nás prosím urýchlene kontaktujte.


Je možné stornovať objednávku zo strany kupujúceho?

Kupujúci ma právo stornovať objednávku kedykoľvek pred jej záväzným potvrdením. Po záväznom potvrdení iba v prípade, keď predávajúci nesplní dohodnuté podmienky dodania. V prípade stornovania objednávky kupujúcim je povinný uhradiť predávajúcemu škody, najmä pokiaľ ide o nákup tovaru "na objednávku" a predávajúci na jeho obstaranie mal preukázateľné náklady.


Ako zaplatím za tovar ?

Za tovar priamo zo skladu sa platí 100% z hodnoty, na základe zálohovej faktúry. Platbu môžete uskutočniť prevodom na účet, ktorý je uvedený na faktúre, alebo v hotovosti v pokladni. Pri odbere na dobierku, zaplatíte kuriérovi, resp. prepravcovi priamo pri prevzatí tovaru. Za tovar "na objednávku" platíte 50% po záväznom objednaní a zvyšok najneskôr pri jeho dodaní. Tovar až do úplného zaplatenia je majetkom spoločnosti.

Platbu môžete poukázať na účet : VUB Hurbanovo 2092940559/0200


Záručná doba ?

Záručná doba je 2 roky od prevzatia tovaru. Na vybrané modely je 5 ročná záručná doba.


Akým spôsobom mi dodáte tovar ?

Tovar si môžete prevziať osobne v našom sklade v Hurbanove na ulici Komárňanská 70 . V prípade potreby, Vám tovar odošleme zásielkovou službou (UPS, Rhenus) alebo iným prepravcom v závislosti od objemu a množstva tovaru.


Môžete mi pomôcť s montážou?

Áno.  Avšak v cene montáž nie je zahrnutá. Za splnenie dodávky sa považuje dodanie predmetu plnenia na uvedené miesto, bez montáže a inej manipulácie s tovarom. Cena montáže bude dohodnutá individuálne podľa veľkosti objednávky.


Ako sa dostanem k odbernému miestu, aby som si vyzdvihol tovar?

Odberné miesto YOKLA s.r.o. sa nachádza na ulici Komárňanská 70 v Hurbanove. Podrobné kontaktné informácie spolu s navigačnou mapkou nájdete na stránke yokla.sk " Kontakty".


Je možné si objednať tovar aj mimo internetového obchodu ?

Áno, a niekedy je to dokonca nevyhnutné - v prípade že je potrebné špecifikovať detaily ako napr. poťah, farbu a iné parametre. V takomto prípade zasielajte objednávku e-mailom, faxom, alebo ju vystavíte osobne u nás.


Nenašli ste odpoveď na Vašu otázku?

V tom prípade nás neváhajte kontaktovať telefonicky na číslo + 421 35 760 26 89 alebo e-mailom na adresu info@yokla.sk. Radi Vám na otázku odpovieme.